loading...
اهل سنت وجماعت دهگلان
12345 بازدید : 2697 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

باپیشرفت علوم از جمله پزشکی در دهه های اخیرجوامع منتقد اسلام به این واقعیت رسیده اند   که اگر سالها پیش میتوانستند ممنوعیت های اسلام را استهزا کنند امروزباید با دلیل, نقد منهیات اسلام را بکنند.اینجاست که به حماقت خود درانکارکورکورانه احکام اسلام پی میبرند.مطلب زیر شرحی کوتاه در مورد حکم ممنوعیت(استمنا ویا به زبان امروزی خود ارضایی)میباشد.

ابتدا به اولین وبارزترین مضرات این بلای ضد اخلاقی میپردازیم:
:1خستگي و كوفتگي مفرط: به دليل انرژي‌بر بودن اعمال جنسي كه خود ارضايي را نيز شامل مي‌شود، موجب كمبود انرژي و تخليه‌ي ذخاير گليكوژن)نوعي قند) كه براي تأمين انرژي سلول‌هاي عضلاني لازم است مي‌گردد، در نتيجه خستگي و كوفتگي مفرط روي مي‌دهد.

12345 بازدید : 70 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

مختصری از زندگی نامه ی حضرت معاویه (رضی الله عنه)

 

حضرت معاویه یکی از اصحاب پیامبر می باشد و به سبب کفری که امروز حاکم است ذکر و یاد او در میانمان کم رنگ و از محبت او غافل شده ایم . منافقین همان طور که حضرت عمر و حضرت علی را در محراب و حضرت عثمان را بر سر قرآن به شهادت رساندند همان طور حضرت معاویه را با تیغ حرفهای خود بدنام ساخته اند . خداوند در مورد یاران پیامبر می فرماید : من از آنها راضی هستم و آنها از من راضی اند . و همچنین پیامبر می فرماید : هر کس به اصحاب من اهانت کند لعنت خدا بر او باد .

حضرت معاویه قبل از اسلام

ایشان فرزند حضرت ابو سفیان و حضرت هند می‌باشند. وی از نسل قریش و در جد چهارم به پیامبر خواهند رسید. پنج سال قبل از بعثت پیامبر (صلی الله علیه و سلم) به دنیا آمد و در همان اوائل نوجوانی آثار بزرگی, در چهره اش پیدا بود. آن زمان در مکه با وجود این که زمان جهل بود اما پدر و مادر‌ش به او علم و فنون آموختند تا این که به یکی از افراد انگشت نمای عرب در آن دوران تبدیل شد و در قبیله‌ی خود صاحب مقام بود و مال و ثروت زیادی داشت و تنها آرزوی مادرش این بود که روزی پسرش رئیس قبائل عرب شود .     

 ایمان آوردن حضرت معاویه

خواست خداوند این بود که ایشان با آن صفات عالی در جمع یاران پیامبر قرار گیرد بنابر فرمایشت خود ایشان قبل از فتح مکه مسلمان شده بودند اما اسلام خود را تا روز فتح مکه که در آن روز پدر و مادرش ایمان آوردند آشکار نساختند . این خانواده ی مسلمان در خدمت پیامبر تسلیم امر خداوند شدند و رابطه و خویشاوندی خود را از آن روی که پیامبر داماد حضرت ابوسفیان بود محکمتر ساختند . بعد از آن حضرت معاویه در خدمت پیامبر کاتب وحی شد که این نشانه ی امین داری و بزرگواری حضرت معاویه می باشد .

 فرمایشات و دعاهای پیامبر برای حضرت معاویه

پیامبر نه تنها حضرت معاویه بلکه تمامی اصحاب خود را دوست داشتند و در ایمان و رفتار و کردار آنها شکی نداشتند و برای آنها در حضور خداوند دعا فرموده اند و در بحث فضائل اصحاب خود احادیث بسیار و بیشماری دارند در حالی که خداوند می فرماید: پیامبر از روی هوا وهوس صحبت نمی کند بلکه فرمایشات حضرت از طرف خداوند به او الهام می شوند .

در مورد حضرت معاویه می فرمایند : ای معاویه من از تو هستم و تو از منی در کنار هم داخل بهشت می شویم . و در حدیث دیگر که در بین اصحاب نشسته  بود فرمودند: الآن کسی از این در داخل می شود که از اهل جنت است , سه روز پشت سر هم این فرموده را تکرار کردند که هر سه بار حضرت معاویه داخل میشدند .

12345 بازدید : 98 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (3)

                     مختصری از زندگی حضرت عایشه (رضی الله عنها)

خداوند درقرآن کریم در سوره ی نور می فرمایند:زنان ناپاک لایق مردان ناپاکند وزنان پاک دامن لایق مردان پاک دامن اند پیامبر اسلام نه تا زن داشتند وازدواج کردن با هر یک از آنها از روی مصلحتی چون گسترش دین به سبب روابط خانواده ایی یا بیوه بودن آن زن که پیامبر خواسته است حامی و پشتیبان او باشد صورت گرفته است .
و این فرموده ی خداوند دلالت بر این دارد که شکی نیست زنان پیامبر زنانی پاکدامن بوده اند و همچنین خداوند آنان را مادران مؤمنین خوانده است از آن روی باید نسبت به آنها ادب و احترام  کامل را رعایت کنیم. 

                              ولادت حضرت عایشه (رضی الله عنها)

حضرت عایشه دختر حضرت ابوبکر وام رمان است او قبل از اینکه به دنیا بیاید پدر ومادرش اسلام را قبول کرده بودند ، ایشان هشت سال قبل از هجرت پیامبر در خانه ای مملو از صدق و صفا، خانه ای که قبل از دیگران پرتوهای  آفتاب بعثت نبوی برآن تابیده بود به دنیا آمد، و همین امر سبب شد که این طفل معصومه آلوده ی شرک و بت پرستی نگردد. ازدواج با رسول الله (صلي الله علیه و سلّم)
 

12345 بازدید : 25 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

<<

قِيلَ يَا رَسُولَ الله(صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمْ)كَيفَ الصَّلَاةُ عَلَيكَ،قَالَ:

تَقُولُ:>>>

کسی که در روز جمعه بر من 80 بار صلوات بفرستد،خداوند تعالی از گناه 80 سال او میگذرد.گفته شد:ای رسول خدا(صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ سَلَّمْ)،صلوات بر شما چگونه است؟ فرمود میگویی:

 

*** أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَ نَبِيِّكَ وَ رَسُولِكَ النَّبِيِّ الْأُمِّيِّ ***

قَالَ الشَّيخ ابُو عَبْدالله النُّعْمَان : أَنَّهُ حَدِيثٌ حَسَنٌ.

12345 بازدید : 25 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ازنظرپزشکیبرایمثابتشدکهحرفالفکهکلمه "الله" باآنشروعمیشود،ازبخشبالاییسینهانسانخارجشدهوباعثتنظیمتنفسمیشود،

بهویژهاگرتکرارشودواینتنظیمتنفسبهانسانآرامشروحیمیدهد.

..یکپژوهشگرهلندیغیرمسلماناخیراتحقیقیدردانشگاهآمستردامانجامدادهوبهایننتیجهرسیدهکهذکرکلمهجلاله "الله" وتکرارآن،موجبآرامشروحیمیشودواسترسونگرانیراازبدنانساندورمیکند.

اینپژوهشگرغیرمسلمانهلندمیگوید: پسازانجامتحقیقاتیسهسالهکهبررویتعدادزیادیمسلمانکهقرآنمیخوانند،بهایننتیجهرسیدمکهذکرکلمهجلاله "الله" وتکرارآن،موجبآرامشروحیمیشودواسترسونگرانیراازبدنانساندورمیکند

ونیزبهتنفسانساننظموترتیبمیدهد.ویدرادامهافزود: بسیاریازاینمسلمانکهرویآنانتحقیقمیکردمازبیماریهایمختلفروحیوروانیرنجمیبردند. منحتیدرتحقیقاتمازافرادغیرمسلماننیزاستفادهکردهوآنانرامجبوربهخواندنقرآنوگفتنذکر "الله" کردمونتیجهبازهمهمانبود. خودمنیزازایننتیجهبهشدتغافلگیرشدمزیراتأثیرآنبررویافرادافسرده،ناامیدونگران،

تأثیریچشمگیروعجیببود.اینپژوهشگرهلندیهمچنینگفت: ازنظرپزشکیبرایمثابتشدکهحرفالفکهکلمه "الله" باآنشروعمیشود،ازبخشبالاییسینهانسانخارجشدهوباعثتنظیمتنفسمیشود،

بهویژهاگرتکرارشودواینتنظیمتنفسبهانسانآرامشروحیمیدهد. حرفلامکهحرفدوم "الله" استنیزباعثبرخوردسطحزبانباسطحفوقانیدهانمیشود. تکرارشدناینحرکتکهدرکلمه "الله" تشدیدداردنیزدرتنظیموترتیبتنفستأثیرگذاراست. اماحرفهاءحرکتیبهریهمیدهدوبردستگاهتنفسی

ودرنتیجهقلبتأثیربسیارخوبیداردوموجبتنظیمضربانقلبمیشود.بهراستیکهقرآنکریمدرآیهایکریمهمیفرماید: "الذینآمنواوتطمئنقلوبهمبذكراللهألابذكراللهتطمئنالقلوب".

 

12345 بازدید : 39 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

شش توصیه ابراهیم ادهم

نقل است که ابراهیم ادهم نشسته بود. مردی بیامد و گفت: ای شیخ، من بر خود بسی ظلم کرده ام مرا سخنی بگوی تا آن را امام خود سازم. ابراهیم گفت: اگر از من شش خصلت قبول کنی، بعد از آن هیچ تو را زیان ندارد.

اول: آن است که چون معصیت خواهی کرد،‌ روزی او مخور. او گفت: هر چه در عالم است رزق اوست‌ من از کجا خورم؟ ابراهیم گفت: نیکو بود که رزق او خوری و در وی عاصی باشی؟

تعداد صفحات : 54

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود عکس" alt="بی گناهی یزید بن معاویه در شهادت حضرت حسین رضی الله عنه" title="بی گناهی یزید بن معاویه در شهادت حضرت حسین رضی الله عنه" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">بی گناهی یزید بن معاویه در شهادت حضرت حسین رضی الله عنه
    سه شنبه 28 مهر 1394
    آپلود عکس" alt="زرتشت_پیامبر دروغین ایران باستان" title="زرتشت_پیامبر دروغین ایران باستان" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">زرتشت_پیامبر دروغین ایران باستان
    پنجشنبه 16 مهر 1394
    آپلود عکس" alt="جاهلیت نو ظهور پشت نقاب پیشرفت؟!" title="جاهلیت نو ظهور پشت نقاب پیشرفت؟!" width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">جاهلیت نو ظهور پشت نقاب پیشرفت؟!
    شنبه 17 مرداد 1394
    "" alt="دوستان حتما این کتاب را تهیه کنید..." title="دوستان حتما این کتاب را تهیه کنید..." width="60" height="60" class="img_posts" align="middle">دوستان حتما این کتاب را تهیه کنید...
    پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394
    نظرسنجی
    وبلاگ تا چه اندازه میتوانددر حال و اینده رضایت شما را جلب کند
    ندای وبلاگ

    ما با افتخار اعلام میکنیم

    که مدیران ونویسندگان این

    وبلاگ همیشه و با جان و دل

    وفادار و پایبند به تمام اصول و قوانین

    مذاهب اربعه و خصوصا مذهب والای شافعی

    میباشد.

    لذادست یاری به سوی تمام هم

    اندیشان دراز میکنیم تا در هر مطلب و

    مشکلی ما را از راهنمایی خودشان محروم

    نفرمایند.

    خواهشمندیم ما را فقط در دایره ی مذهب حضرت

    شافعی رضی الله عنه راهنمایی یا رفع اشکال نمایید.

    حتما بخوانید

    یک شخصی گفت:الله اکبر

    بعد گفت:لااله الاالله محمدرسول الله

    بعد گفت:سبحان الله وبحمده سبحان الله العظیم

    بعد گفت:لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

    این شخص70000نیکی را بدست آورد.

    این شخص خود شما هستید.

    مبارکتان باد.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 301
  • بازدید کلی : 41,272
  • کدهای اختصاصی

    سنت

    سنت یعنی تبدیل عادت

    به عبادت

    آن هم فقط با داشتن

    قصد آن سنت

    مثلا:همه انگشتر دارند

    اما به قصد تبعیت

    از عمل پیامبر همان عادت شما

    تبدیل 

    به عبادت میشود.

    به همین سادگی.

    دومین سالگرد وبلاگ اهل سنت وجماعت دهگلان

    دو سال از ایجاد وبلاگ اهل سنت و جماعت دهگلان میگذرد.

    از تمامی دوستان خواهشمندیم که با نظرات خود ما را در راه پیشرفت بیشتر یاری کنند.